Alla inlägg den 30 juli 2014

Av livetspegel - 30 juli 2014 13:24

...känns vemodigt att tänka så men det är fakta....tre veckor knappt kvar av sommarlovet för kidsen å jag kan väl krast säga att jag längtar lite efter vardagen och dess rutiner igen... sommaren har varit toppen på sitt sätt men nu blickar man framåt mot härliga höstdagar och ordning och reda igen.... En sommar som varit toppen men hade velat hinna en sväng på djurparken också men vi får väl se hur dagarna blir....


Jag längtar efter härliga dagar i skogen med picknickkorgen som jag dukar upp medans maken plockar bär.....dagar som fort skapar skymningen och man får ta en kopp kaffe i verandan med tända ljus....


Få krypa in under fleece filten och se en film medans höstvindarna susar utanför....

...med gott samvete baka och laga mat inomhus....


Var årstid har helt klart sina fördelar.....


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


“Quis, quid, ubi, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?”

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards