Alla inlägg den 21 juli 2014

Av livetspegel - 21 juli 2014 23:17

Vissa dagar blir man så där extra varm, tja förutom att  hettan ute fortsätter och det är som en bastu inomhus så menar jag så där gosigt varm inombords!


Idag är en sån dag efter en natt i mörkaste helvetet med migrän och all annan skit kan jag varmt konstatera att jag har världens underbaraste man och är väldigt tacksam för det. Men idag med besök av gamla och nya vänner som får ens tillvaro att bli så där gosigt varm inombord....en viktig värme för oss människor,  en värme som vi alla behöver då och då, en extra känsla av inre frid och tillfredställese....


Sedan efter e kväll med samtal med ytterligare vänner som gör en så där mysigt fridfull och förväntansfull så känns det dags att måla en tavla....efter kluddat på mitt staffli så plingar telefonen och se där ett sms från ena tonnisen om var denne är och att denne mår bra...värmer ett mamma hjärta extra <3


Värme, medmänsklighet och inre frid önskar jag er alla ikväll!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


“Quis, quid, ubi, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?”

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards