Direktlänk till inlägg 2 augusti 2014

NOLIA MÄSSAN I STAN

Av livetspegel - 2 augusti 2014 12:14

Klarat mig hyfsat från allergi i sommar men nu verkar den slå till och vad det är i naturen nu vet jag ej men min kropp verkar då inte gilla det...


Nu har stora nolia mässan startat och tusentals extra människor strömmar till i stan...kul men oxå lite besvärligt med att ta sig fram överallt....


ikväll en kvällsloppis att besöka och så kommer sonen hem från sitt mopedäventyr med kompisgänget, skönt att få hem honom <3


Hälsat på äslade mamsen en sväng och det känns alltid härligt att ses...nu ska jag inta massa vatten för min kropp har fått för lite av den varan i flera dagar....


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetspegel - 31 juli 2016 08:38

Så börjar sommarlovet för barnen lida mot sitt slut, 3veckor kvar. Lika härlig som sommaren varit lika härligt blir det med vardagen igen.    Idag vankas regn men det gör inget för den tropiska hettan gjort oss sega och vattnet behövs. Vi njuter ...

Av livetspegel - 31 augusti 2014 09:42


Trött och irriterad...pms tant varning i detta huset idag....Meeeen tur man får åka på lite loppisrekreation idag för att fokusera på nått annat.... Igår var jag och maken på en hel dags tur till Ikea på tu man hand och det var skönt, behövde lite eg...

Av livetspegel - 27 augusti 2014 07:39


    Så är det , bara kämpa på , inget kommer gratis, idag har jag grym träningsvärk i bakrelår och rumpa, härligt då gjorde det verkan cykelpasset igår....idag är det vilodag....men i morgon drar man ett nytt cykelpass igen och så småningom tänk...

Av livetspegel - 25 augusti 2014 07:33


Längtat så efter att ungarna ska börja skolan med den enda jag INTE längtat till i detta är morgonen då , två av tre är sengångare och en gör allt annat än det han ska och man får jaga, tjata och gno för att skoltaxin inte ska missas alla ska få i si...

Av livetspegel - 24 augusti 2014 13:58

Men så sjukt skönt att första veckan gav resultat på vågen, -2,6 kg trots ett helgfrosseri...men veckorna går i nyttightens tecken.... ...på markanden i helgen har jag köpt härlig färsk ekologisk broccoli och i dag blir det ungslax och broccoli til...

Presentation


“Quis, quid, ubi, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?”

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards