Alla inlägg den 19 juli 2014

Av livetspegel - 19 juli 2014 23:02

Kliar det inte av nått jag ätit, smort på mig så kliar värmen...detta är verkligen klådans sommar....

Tror jag inte ätit s¨mycket allergitabletter någonsin som denna sommar....förutom den klådan kan man lägga till alla djurbett som kliar oxå.....


Mygg de små jävlarna är väl inte värst just nu i denna hettan utan bromsarna, blindingarna och knotten är värre men hä är bara klia på....


Mitt sovrum är som en finsk sauna just nu, trots jag tagit en svalkande dusch just så rinner svetten efter ryggen och inser att det blir en het natt i sängen men inte av de slag man kan tro då jag är gräsänka idag...men imorgon återförenas hela min underbara familj igen och man får känna sing hel igen.....trots värmen och klådan!


Nä nu ska jag klia vidare.....

 

Av livetspegel - 19 juli 2014 17:19

Som en stekt sill i värmen simmar vi omkring i svett....-VÅGA inte klaga! Säger grannen skarpt när man nämner att man nog håller sig inne idag då två veckor med tropisk hetta liksom slagit ut hela ens tankeförmåga..... Nåja tur man är myndig å bestämmer själv, å visst man ska inte klaga, vintern här är lång och väldigt kall så tidsnog får vi klaga på kylen...


Allena med två kidz som härjar....en i källaren och en på övre plan, jag gömmer mej någonstands i mitten och hoppas stormen lägger sig...som en struts i sanden.....


Väntar vän besök från södern...längtar....bäst man rullar nån palt i hettan....klart de ska ha sig en palt när de kommer vad är det annars för ide att besöka dårarnas paradis i norr...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


“Quis, quid, ubi, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?”

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards