Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av livetspegel - 24 augusti 2014 13:58

Men så sjukt skönt att första veckan gav resultat på vågen, -2,6 kg trots ett helgfrosseri...men veckorna går i nyttightens tecken....

...på markanden i helgen har jag köpt härlig färsk ekologisk broccoli och i dag blir det ungslax och broccoli till middag...


Sjukt va dålig jag blev efter tandläkarbesöket, jag trodde allvarligt jag hade fått typ en stroke dan efter, hela vänstersida kändes sned och jag fick knappt upp käkarna, värk och stickningar huvva...tror inte jag tar lugnande nästa gång, jag är ju sjukt påvärkbar av biverkningar. Dessutom pumpade de i mig sjukt mycket bedövning eftersom hålet var gigantiskt och tanden så ond....i och med att jag var "drogad " och bedövad så var de inte så försiktiga och min nackskada tog stryk så jag har varit dålig av det ett par dagar oxå...men nu är tande inte ond iallfall...så inga mer "droger innan fixet av tänder nå mera! "


 

Presentation


“Quis, quid, ubi, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?”

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards