Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av livetspegel - 10 augusti 2014 12:39

En vecka med jobb på Nolia har varit mumma för själen, älskar att jobba med försäljning och träffa massa roliga och underbara ,människor. Min kropp har hållit ihop rätt så bra under veckan men nu är fötterna slut och idag är det vila som gäller för hela slanten. 


Träffat en massa gamla skolkamrater och vi är många som är sugna på en klassträff nu , det är ju 26 år sedan vi gick ut....


...21 år sedan i torsdags var det sen jag gifte mig, kommer ihåg det som igår....svettig i en fantastisk gräddbakelseklänning med 7 underkjolar i den heta sommardagen, svetten rann överallt och nervöst fingrande på brudbuketten väntade vi att gå in i kyrkan, nu är vi inte lika nervösa längre men i 5 veckor har vi verkligen svettats nu i den tropiska hettan som varit, pang så kom höstdag nr ett i dag med endast 17 grader och molningt ute, känns faktiskt lite skönt, nu är det dags för höst, dags för högre luft och mysiga kvällar med tända ljus. Men Kärleken till maken har verkligen bara växite hela tiden med åren, han är min man, älskare, bästa vän, arbetskamrat och vän i livet...mitt allt, med livets upp och ner gångar har vi hållit ihop och har mer i bagaget tillsammans än många. Det har stärkt oss, tre härliga ungar och ett fartfyllt liv, bara äskar det! Tacksam! lycklig och bara njuta av varje sekund på jorden som man får till skänks

....Så dags att ta fram blåbär ur frysen och koka saft så barnen kan sluta med läsken, det är ju fienden nr ett LÄSKEN....farligt för kropp och tänder!


Ha en bra dag vänner <3

 

Presentation


“Quis, quid, ubi, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?”

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards